niedziela, 12 kwietnia 2015

"Przyrząd" do wycierania kurzu - Staub-Blitz

Nie cierpię wycierać kurzu. Próbowałam różnych sposobów, żeby ulżyć sobie w tym uciążliwym zajęciu. W sklepach pojawiały się różne wynalazki ale dopiero to co kupiłam dwa lata temu okazało się w praktyce rewelacyjne.
A wycieranie kurzu przestało mnie straszyć.
Wygląda jak mała zmiotka, tylko zamiast szczotki ma przyciągające kurz białe włoski.


Jest dostępne w sklepach drogeryjnych i czasami w okazjach w Aldi.

Ja kupuję w dm-ie:




W opakowaniu jest rączka i 3 lub 5 sztuk....hmmm, nie wiem jak to po polsku nazwać, tych włochatych ściereczek.
Kupuję dm-owskie, bo są tańsze. Z firmy Swiffer są nawet zapachowe.
Naprawdę są bardzo praktyczne, wydajne i tak jak reklamują na opakowaniu, szybko się nimi wyciera kurz.

Kiedy zużyją się wszystkie z tego opakowania, można kupić opakowanie tylko z wymiennymi włochatymi "ściereczkami".


Kosztują ok.1.35€, tak więc jedna to wydatek 13,5 Centa.

A jak ułatwia życie.




2 komentarze:

  1. W sumie każdy przyrząd jest dobry jeśli oczywiście jest skuteczny w swoim działaniu, Ja za to mogę każdemu polecić przeczytanie wpisu https://ninetofive.pl/czy-dezynfekcja-domu-i-mieszkania-chroni-przed-chorobami/ gdzie bardzo fajnie napisano czy dezynfekcja naszego mieszkania ustrzeże nas przed chorobami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkurzacz to nieodłączny element naszych domów. Na https://serwisagd-technik.pl/ znajdziecie wiele informacji na temat jego działania oraz porady, jak dbać o odkurzacz, aby służył nam jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń